RSS

Senaste fyndet

Tittade avundsjukt på Paulas exemplar när jag var där och pysslade härom veckan och så när jag var i leksaksaffären råkade de rea ut exakt lika dana! Klart man slår till då ju!

Det är, för er som inte riktigt är bekanta med sådana här färgglada makapärer en pingörare eller broschmaskin på ren svenska kanske. De medföljande nålarna fungerar dock sådär. Funderar på att kanske härma Paula och göra kylskåpsmagneter av dem alternativt komma på någon smart lösning med nålar...

Detta är de två jag har lyckats knåpa ihop än så länge i alla fall. Toklätta att göra. Klurigare att hitta fina bilder...

4 kommentarer:

Paula sa...

härmas på :) då kan jag fritt fram härma dig nästa gång.

myrkyr sa...

Paula - Bara att sätta igång! =)

Anonym sa...

OH!
.... Jag.. måste...ha....

Jag visste inte enns att det FANNS för oss vanliga dödliga att få tag i!!
När jag köper min varulvspäls på panduro imorgon ska jag speja som attan efter dylikt instrument!

myrkyr sa...

Nova - Denna är dock funnen på Toys´r´us (eller hur det nu stavas). På Panduro lär samma uppfinning kosta multum!