RSS

Ny hylla

Jag köpte hyllan redan när jag flyttade in i min lägenhet för fyra (!) år sedan och så har den stått omålad i skrubben. Fram till nu. För några veckor sedan köpte jag färg på Panduro och igår målade jag den medan jag tittade på film. Idag var det dags för montering på köksväggen!


Äntligen får mina burkar en bättre plats än ovanför spisen vilket innebär att de slipper bli sådär fettiga. Prima. Titta gärna lite extra på den fina blå burken längst till höger. Fick den häromdagen av Eric som varit i mumingalna Japan. Underbar!

3 kommentarer:

Min tråd sa...

Åhh vilken fin muminburk!, den skulle passa bra på min te-hylla också. Kika gärna in o titta på min blogg.

Carina sa...

Vad snyggt det blev.
Du fick till en sådan harmoni där mellan färgen på hyllan, tavlorna och din burksamling.

/Carina

myrkyr sa...

min tråd - oj vad många burkar du hade! Fina! Där ligger jag i lä än så länge...

Korvmudden - åh tack snälla. Är hemskt nöjd själv. =)