RSS

Svacka

Äh. Inget sammanbetar just nu. Antagligen beror det på att jag är för uppstressad över min magisteruppsats för att kunna koncentrera mig på att slappna av...
  • Bruna mössan - halvfärdig och tokstor
  • Fågelmuddarna - en halvfärdig och tokstor
  • Multifärgad mudd - en fjärdedelsfärdig mudd som jag repade upp
  • Grön mudd med mönster och pärlor - knappt påbörjad, räknade och räknade men ändå blev allt helt fel
Så. Hade med de två senast nämnda projekten till pysselgruppen idag men det gick snabbt åt skogen och på grund av rastlöshet och tjurighet cyklade jag hem först av alla.

I tanken börjar dock idéer kring mitt DS-fodral att växa. Nisse hade varit schyssta killen och fixat Nintendo-loggan i rutmönster, klar att broderas. Så nu ska det räknas och funderas och kluras på alternativa mönster... Efter fyra halvmisslyckade stickförsök är det kanske dags att pausa med något annat ett tag.

0 kommentarer: