RSS

Paketöppning!

Idag var det rena julafton hos mig, eller kanske snarare födelsedag, med tanke på att det bara var jag som fick öppna paket. Inte mindre än fyra småpaket från Traderasäljare och ett från Adlibris!



Paketet från Adlibris innehöll stickbibeln Stitch'n bitch och den söta mössboken Itty-bitty hats. Har bara hunnit snabbläddra i båda men än så länge är jag helt nöjd med båda köpen. Jag känner förvisso typ bara ett barn men min förhoppning är att jag kan omvandla mössmönstren till lite större storlek. Vi får väl se hur det går med det...


Och så har jag ropat in smidiga och korta strumpstickor på 13 cm! Har ännu inte invigt dem men misstänker att det kommer att vara mycket smidigare än vanliga lite längre. Här ska stickas muddar! Återkommer när jag har invigt dem.

I påsarna ligger ett smyckelås (så att jag förhoppningsvis kan knåpa ihop ett halsband av mina tovade bollar) och små berlocker med texterna "hand made" och "made with love". Funderar på att sätta dem på i alla fall några av mina alster där det passar.

Vill du ha lika fina stickor som jag hittar du dem under "tillbehör" hos Garntrollet.

0 kommentarer: